21 Mart 2016 Pazartesi

Haftanın Blogu İhtiyar Hafız'ın Günlüğü

Merhaba değerli okurlarım;

   Haftanın bloğu , mim etkinliği  yazı dizisinin bir tanesi ile daha karşınızdayım. Gerek kendi sağlık durumum gerekse Ülke genelinde yaşamış olduğumuz bu üzücü günlerde hemen konuya geçip sizleri daha fazla tutmak istemiyorum.

   Haftanın bloğunu açıklamak istiyorum haftanın bloğu, ''İhtiyar hafız'ın Günlüğü'' bu bloğu ve kendisini blog keşif etkinliğinde tanıdım ve bundan önce yazılarımı okuyanlar bilirler.
Engelli ve engelli yakınlarına dair yazıları ve yazarlarını, haftanın bloğu olarak seçeceğimi söylemiştim şimdi bu serinin bir tanesini gerçekleştiriyorum.
Tanıtımında 
'' Hayata ve hayat kitabımız Kur-an'a dair ne varsa bu bağlamda bilgi birikim ve tecrübelerini paylaşmak isteyen, okumayı çok ama çok seven,yazarak kendini iyi hisseden araştırmacı bir ruha sahip balın kaymakın ve korkusuz cengaverin anneleri olduğu için her daim Allah'a şükreden ihtiyar bir hafızım ben.'' diyor.

                                                     


    Bir engelli ablası olarak tanıdığım ''İhtiyar Hafız'ın Günlüğü'' bloğunu neden ziyaret etmek istersiniz?
 Bana sorarsanız bloğunu ziyaret etmeniz için geniş bir perspektif sunuyor , hayatın içerisinden o bir anne, o bir hafız, o bir engelli ablası hayata geniş bir perspektiften bakan, hayatı sevdikleri ile paylaşan bir insan itiraflarıyla öz eleştirileriyle hafızlık yolunda almış olduğu hikayeleri  anlatan ve hafızlıkta ne kadar  yol kat ettiğini neler yaptıklarını paylaşan bir blogger.

   Çocukları için ne kadar sağduyulu olduğunu ve çocuklarımıza verilen  değerin ne kadar önemli olduğunu bloglarında söylüyor, gerek engelliler gerek engelli yakınları için düşüncelerini ve paylaşımlarını sunuyor. Bu paylaşımlar gerçekten görülmeye değer, sadece bir insanın farklı bir açıdan o hayatın içinden farklı konuları net bir şekilde dile getirip söyleyen bir kişi ve ne yazık ki benimde en son bloğunu ziyaret ettiğim zaman bizlerden kısa bir süre ayrı kalmaya karar verdiğini öğrendim  sebebi ise Üç Nisanda resmi bir  yarışma ve güzel bir etkinliğe katılacak olması sebebiyle   kendini bir tür kampa çekmiş.

   Hastalığımdan dolayı onu takip edemediğim için bir türlü iletişim kuramamıştım. Yolunda başarılı olmasını her şeyin gönlüne göre olmasını temenni ediyorum, kendisine şükranlarımı sunuyorum gerek blog hayatında gerek hafızlık hayatında  gerekse  normal hayatında  blogger  ailesi olarak başarılar diliyorum umarım  bu bloğu beğenirsiniz. Tavsiye ederim belki sorularınızı veya yorumlarınızı hemen cevaplayamayabilir üç nisana kadar.

    Sınav sonrası geleceğini umuyor ve sınav sonrası görüşmek üzere ALLAH'a emanet olun.
18 Mart Çanakkale zaferimiz kutlu olsun...

                                                  






Abdullah Tığ
Abdullah Tığ

Ben Abdullah Tığ. Ben kimim diye merak edenler için, kendimle alakalı kısa bir bilgi vermek istiyorum. 1980 yılında güller diyarı Isparta'nın yedi renkli doğa harikası olan Eğirdir ilçesinde doğdum.

15 yorum:

  1. Güzel dostluklar dilerim
    , Blogger arkadaşımızada başarılar.
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Takip ettiğim bir blog...
    Doğru bir seçim olmuş :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim bende keyifle yazılarını okuyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Sayenizde bu güzel blogu tanımış ve takibe almış oldum, teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  6. Ben teşekkür ederim tavsiyemi dikkate aldığınız için. Yeni bir blog olmasına yazılarını keyif alarak okuyorum. Daha güzel paylaşımlar yapacağını inanıyorum. Yollarında başarılar dilerim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Ben zaten takip ediyorum kendisini bir kez daha ziyaret ettim sayenizde ama sanırım kendisi 3 nisana kadar yokmuş. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güze takip etmenize sevindim,Severek takip ettiğim bloglardandır. sevgilerimle

      Sil
  8. İhtiyar Hafızın Günlüğü, çok güzel bir yüreği var kendisinin, aynı sizin gibi. Hayranım onun azmine. Allah başarılı etsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teveccühünüz.hakkımdaki hüsnüzannınızı allah katında şahit tutacağım inş.

      Sil
    2. Amin güzellikler diliyorum güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.

      Sil
  9. abdullah kardeşim onure oldum çok sağolasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna ve daha iyi tanıtımlara layıksınız, selam ve dua ile hayırlı akşamlar dilerim.

      Sil


1. Engelsiz renkler kişisel web yolculuğunun kuruş amacı iletişimi yazarak, konuşarak ve deneyimlerimizin birimi sonucunda doğru bilinen yanlışlıkları hep beraber görmemize sağlamasıdır.
2. Söz ağacımızın panorama sayfası etkinliğinin kuruşu amacı ise kendinize vereceğiniz bir söz, paylaşacağınız bir konu, yapacağınız bir öz eleştiri, kendinize neler kattığınıza bildirir.
3. Özelden veya blog sayfalarında sormuş olduğum ve yapmış olduğum yorumlara cevap vermeyenlere yada gelişi güzel cevap verenlere ben de dikkate almıyorum.

4. Sevdiğiniz veya sevmediğiniz her konuya dilediğiniz ölçüde öz eleştiri yapma hakkınızın var olduğunu sakın unutmayın !
a. Kendi özgün yorumunuz sizinle iletişim kurmamızı sağlar.
b. Rica ediyorum yorum bölümüne veya özelden ben size takibime aldım size de blog sayfama beklerim demenize gerek yok !
c. Karşılıklı yorum yapalım, takip edelim hem gelişimimizi hem de büyümemizi katkı sağlayalım demenize gerek yok ! Tanımak, iletişim kurmak ve okuma isteği olanlar zaten gereğini yapar.
d. Demem o ki ilk önceliği blog sayfası olanlara, takip etmek için takip edenlere, yorum yapmak için yorum yapmaya arzulayan veya başka bir düşüncesi olan kişilerle mümkün oldukça iletişime geçmiyorum.
e. Böyle düşüncesi olanlara saygı duyuyorum ! Kendi adıma kusura bakmayın diyorum ! Belkide blog dünyasında böylelerine ihtiyaç vardır onu bilemiyorum ! Herkese blog yaşamında başarılar diliyorum.
Saygılarımla.